poniedziałek, 14 września 2015

Zielony koktajl na zdrowie

Niedzielny wieczór to zazwyczaj dla mnie czas wyciszenia i regeneracji, aby z pełnią sił wrócić w poniedziałek do pracy. Wczoraj skupiłam się bardziej na regeneracji, ponieważ weekend przeżyłam bardzo tanecznie, pomógł mi w tym zielony koktajl, który dał mi mega zastrzyk witaminowy :) Zazwyczaj komponowała swoje koktajle w większej części na bazie owoców, tym razem połączyłam większą ilość zielonych warzyw. Przyznam szczerze, że napój fajnie komponuje się nawet przy romantycznym wieczorze ;)

Składniki na 2 porcje:

Garść świeżego szpinaku
Garść rukoli
Świeża mięta około 10 listków
Natka pietruszki 2 łyżki posiekanych listków
Mango 1/2 sztuki
Sok z 2 soczystych, średniej wielkości pomarańczy
Woda źródlana około 100 ml

Przygotowanie:

Warzywa myjemy i umieszczamy w blenderze. Do środka dodajemy również 1/2 mango, sok z pomarańczy i wszystko razem mieszamy. Na koniec dodajemy wodę i ponownie mieszamy. Podajemy najlepiej świeżo po przygotowaniu.











































Wartość odżywcza 1 porcji:

Kaloryczność 154 kcal
Białko 3 g
Węglowodany 37 g
Tłuszcze 0.6 g
Błonnik 4 g
Wapń 70 mg
Witamina C 120 mg

5 komentarzy:

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger