środa, 8 kwietnia 2015

..:: Potrenowane ::..

Ja już dzisiejszy trening zaliczyłam, a Wy?A tak przy okazji szybkie pytanie: wolicie trenować w domu czy na siłowni, w klubie fitness? Ja osobiście wolę trenować w domu. Po pierwsze zaczynam kiedy chcę, a nie o określonej godzinie, nigdzie nie muszę się przemieszczać i tracić czas na dojazdy. Samozaparcia mi wystarcza na tyle żeby ruszyć tyłek i ćwiczyć. Aaa i co najważniejsze trenują mnie najbardziej znane persony Gacka, Gaś, Chodakowska, Mel B. a co jestem tego warta!  ;)

3 komentarze:

  1. Lubię trenować na siłowni (nie chodzi o fitness), bo jest wybór ciężarów i można robić progres. Wpadaj na ciacho fasolowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że jeśli chce się trenować strikte siłowo to w domu przyrządów brak :) ale mi jak na razie wystarczają 2 kg hantle, 4 kg kettel i skakanka ;)

      Usuń
  2. Ja tam lubię w domu, powody takie jak wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger