środa, 16 kwietnia 2014

Owsianka nie jedno ma imię :)

Wielu moich znajomych nie może przesłuchać mnie, kiedy po raz kolejny opowiadam, że na śniadanie zjadłam owsiankę :) W sumie to sama jestem zaskoczona, jak bardzo mi ona posmakowała. Jeszcze do niedawna płatki owsiane, orkiszowe czy inne były dla mnie abstrakcją. Nie lubiłam ich i tyle, nie jadłam, bo nie :) a teraz przyszedł czas, że nie mogę się bez nich obejść. Jednak żeby nie było nudno, każdego dnia staram się modyfikować składniki. Oto kilka przykładów.

Wariant 1.



Składniki:
Banan
Garść borówek
4 łyżki płatków owsianych
2 łyżki żurawiny
2 ciastka owsiane SANTE
5-6  łyżek jogurtu naturalnego

Wariant 2.

Składniki:
Banan
Kiwi
4 łyżki płatków owsianych
5-6 łyżek jogurtu naturalnego

Wariant 3.



Składniki:
Banan
Kiwi
Garść borówek
1 łyżka żurawiny
5-6 łyżek jogurtu naturalnego
4 łyżki płatków orkiszowych

Wariant 4.



Składniki:
1/2 banana
Garść borówek
9 truskawek
2 ciastka owsiane SANTE
4 łyżki płatków orkiszowych
5-6 łyżek jogurtu naturalnego

Wartość odżywcza wariantu 4:

kaloryczność 418 kcal
zawartość białka  13,6 g
                węglowodanów   73 g
                tłuszczu 10 g
                błonnika 7,6 g
                wapnia   248 mg
                magnezu   121 mg
                witamina C  54 mg
                witamina A  25 mg
                foliany  80 ug

A Wy jakie macie propozycje :) ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger