niedziela, 23 października 2016

Koktajl na zielono - moc, witalność i nawodnienie

Niestety ostatnich 3 dni nie wspominam zbyt miło. Musiałam przejść zabieg chirurgicznego usunięcia ostatniego zęba mądrości. Mam nadzieję, że fakt braku zębów mądrości nie wpływanie zbytnio na mój intelekt ;) Nie życzę nikomu takiego zabiegu, bo 3 ostatnie dni należały do takich o których chce się szybko zapomnieć. Wysoka gorączka, mega opuchlizna na twarzy plus totalny brak siły dały się mocno we znaki. Jednak teraz już z każdym dniem jest co raz lepiej. Moje ostatnie posiłki składały się z miksowanych zup z mięsem, co pozwoliło cofnąć mi się do okresu niemowlęcego ;) Codziennie jednak na tapecie był zielony koktajl, który bardzo dobrze sprawdzał się przy wysokiej gorączce, ponieważ wspomagał nawadnianie przegrzanego organizmu. Do tego masa witamin, składników mineralnych i pyszny smak.

Składniki:

garść świeżego szpinaku
2 garści  listków jarmużu
2 dojrzałe banany
1 garść orzechów nerkowca
100 ml napoju roślinnego ( u mnie napój ryżowy)

Przygotowanie:

W blenderze kielichowym umieszczamy wszystkie składniki i miksujemy na jednolitą masę.
Gotowe!









Wartości odżywcze 1 porcji 

Kaloryczność 211,7 kcal
Białko 4,8 g
Węglowodany 34,9 g
Tłuszcze 7,6 g
Błonnik 3,4 g
Wapń 40,1 mg
Żelazo 1,7 mg
Witamina A 150,7 ug
Magnez 91,6 mg
Foliany 41,6 ug


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger