wtorek, 28 czerwca 2016

Warsztaty kulinarne - "Zdrowo jemy i rośniemy" część 2

Dzisiejszy dzień był dla mnie jedną wielką niespodzianką. Miałam dzisiaj okazję uczestniczyć w drugiej części warsztatów kulinarnych organizowanych przez Miejskie Przedszkole nr 6 w Płocku. Wszystko odbyło się w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku. Druga część warsztatów kulinarnych odbyła się w formie szkolenia przeprowadzonego przez Mistrza Kuchni Pana Rybackiego. Ja również miałam okazję wtrącić swoje trzy grosze, omawiając w telegraficznym skrócie to, co najważniejsze w temacie zdrowego odżywiania. Oprócz części teoretycznej nie zabrakło również miejsca na część praktyczną. Wszyscy uczestnicy połączyli swoje siły i wspólnie w zespołach 4 osobowych przygotowywali zupę oraz drugie danie. Utrudnieniem dla zespołów był fakt, iż nie wiedzieli wcześniej z jakich produktów owe dania będą mogli stworzyć. Dla mnie jednak największym zaskoczeniem było to, że do wspólnej zabawy przyłączyły się również Panie Dyrektorki. Wywarło to na mnie ogromne wrażenie, bardzo miło było patrzeć na ich pracę i zaangażowanie. Najbardziej jednak utkwiło mi w pamięci danie przygotowywane przez Dyrektor Przedszkola nr 34 Panią Danutę, która wykazała się ogromnym "gustem" kulinarnym. Danie przygotowane przez Panią Danutę w zespole z Panią Dyrektor Żłobka nr 2 - Ewę Mochocką, jadłam dosłownie oczami :) Za chwilę sami będziecie mogli ocenić estetykę podania potraw. Ja jeszcze raz pragnę podkreślić, że bardzo cieszą mnie takie spotkania. Każde z nich jest dla nas nowym doświadczeniem. Poza tym uwielbiam przyglądać się ludziom, którzy pracują z pasją :) Oby więcej takich inicjatyw w Płocku. A teraz zapraszam na krótką fotorelację.



Mistrz :)

Wykonanie Pani Dyrektor Przedszkola nr 6 


Zupa krem z selera i cieciorki z prażonymi pestkami dyni - wykonanie zespół Żłobka Miejskiego nr 2 oraz Przedszkola Miejskiego nr 4
Pierś z kurczaka nadziewana farszem (szpinak, ser żółty, świeża bazylia, natka pietruszki) z makaronem oraz sosem szczypiorkowym

Zupa krem z kukurydzy w wykonaniu Pani Dyrektor Przedszkola nr 34 oraz Żłobka Miejskiego nr 2 

Polędwiczki wieprzowe w sosie z orzechów i miodu - w wykonaniu Pani Dyrektor Przedszkola nr 34 oraz Żłobka Miejskiego nr 2 

Wykonanie zespołu z Przedszkola nr 16 i 25



Degustacja :)

Wykonanie zespołu z Przedszkola nr 29 i 31

Wykonanie zespołu z Przedszkola nr 6 i 34



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger