poniedziałek, 23 maja 2016

Białkowa bomba na regenerację

Od ubiegłego roku tak wkręciłam się w jazdę rowerem, że sama nie wierzę, jak bardzo można zafiksować się na punkcie aktywności fizycznej. Zawsze powtarzałam swoim podopiecznym, że najcięższe jest to aby przestać gadać, a zacząć działać. Zrobić ten pierwszy krok. Jeżeli nie chcemy czegoś robić to zawsze znajdziemy wymówkę, aby tego nie robić. To czy mamy czas, aby zadbać o siebie i swoje zdrowie, uprawiając sport, zależy tylko i wyłącznie od dobrej organizacji czasu. Jeżeli twierdzicie, że nie macie czasu na sport, polecam zrobić rachunek sumienia i wypisać na kartce, czarno na białym, co robiliście danego dnia i ile czasu Wam to zajęło. Gwarantuję, że znajdziecie kilka rzeczy, które  z powodzeniem możecie wykreślić z codziennej listy jak np. oglądanie kolejnego serialu, przeglądanie facebooka. Na liście znajdą się również sprawy, które na pewno da się wykonać szybciej lub w innych porach dnia, znajdując dzięki temu chociaż 45 minut na aktywność fizyczną. Zachęcam Was do aktywnego spędzania czasu. Wiem po sobie, że to naprawdę pozytywnie wpływa zarówno na ciało, jak i na duszę :) No dobra po długim wstępie i przejechaniu dzisiaj kolejnych 25 km, czas abym podzieliła się z Wami moim dzisiejszym odkryciem smakowym. Miałam dużą ochotę na jakiś pożywny, sycący koktajl, który mógłby stanowić moją dzisiejszą kolację. Zajrzałam do lodówki, szafki, następnie wrzuciłam składniki do blendera i mam, swój autorski pyszny koktajl :) Oto przepis.

Składniki na 1 porcję (około 400 ml)

Twaróg półtłusty 125 g
Mleczko kokosowe 2 łyżki
Napój ryżowy 60 ml
Mix orzechów (ja użyłam laskowych, włoskich, nerkowca i pekan) duża garść
Ziarenka wanilii
Kakao prawdziwe 1 łyżeczka
Syrop klonowy 1 łyżka
Listki mięty 2 plus do ozdoby

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucić do blendera kielichowego i dokładnie wymieszać.
Smacznego!


Wartości odżywcze 1 porcji:

Kaloryczność 453 kcal
Białko 29,4 g
Węglowodany 27,4 g
Tłuszcze 26,1 g
Błonnik 2,2 g
Wapń 145 mg
Fe 1,4 mg
Witamina A 50 ug
Magnez 61 mg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger