środa, 23 września 2015

Grillowane FIT burgery z indyka

Na pierwszy rzut idą burgery z indyka, cieszyły się dużą ilością wyświetleń na facebooku ;) Bardzo nam posmakowały i oczywiście idealnie pasują aby przyrządzić z nich hamburgery w zdrowszej wersji, natomiast ja postawiłam na inne dodatki. 

Składniki na 4 porcje:

mięso mielone z piersi indyka 500 g
jajko 1 sztuka
siemię lniane mielone 2 łyżki
musztarda Dijon 3 łyżeczki
cebula 1/2 sztuki
czosnek 3 ząbki
przyprawy: 1/2 łyżeczki słodkiej papryki, świeżo mielony pieprz, szczypta rozmarynu

Przygotowanie:

Zmielone mięso wkładamy do miski i dorzucamy po kolei resztę składników. Wszystko dokładnie mieszamy i formujemy średniej wielkości burgery. Ja postanowiłam usmażyć je na patelni grillowej z niewielkim dodatkiem tłuszczu. Do gotowych burgerów przyrządziłam jeszcze ryż jaśminowy oraz grillowane plasterki cukinii ( które uprzednio "leżakowały" w marynacie z oleju, czosnku niedźwiedziego, papryki ostrej i pieprzu Cayenne).

Prawda, że proste ;) ?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger