poniedziałek, 16 lutego 2015

..:: Kolejna porcja motywacji ::..

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Panią Paulinę. Młoda kobieta, która postanowiła zawalczyć o lepsze samopoczucie, wygląd, zdrowie. Spotkałyśmy się dokładnie pół roku temu. Gdy tylko zobaczyłam Panią Paulinę i zamieniłam z nią pierwsze słowa, wiedziałam, że uda się nam osiągnąć zamierzony cel. Jestem pewna, iż pozytywne nastawienie oraz pogodny charakter Pani Pauliny były bardzo pomocne w walce z "nadmiernym bagażem kilogramów". W tym miejscu chciałam również pogratulować Pani Paulinie, gdyż mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że jest ona jedną z najbardziej posłusznych klientek. Duża determinacja, skrupulatne wdrażanie zaleceń oraz regularność spotkań dały wymarzony efekt.

Tak prezentowała się Pani Paulina przed rozpoczęciem kuracji odchudzającej:


A tak po 6 miesiącach od rozpoczęcia kuracji odchudzającej:


6 miesięcy pracy i nauki zdrowego żywienia = 18 kg mniej

Spadek obwodów jest jeszcze bardziej satysfakcjonujący: talia 10 cm mniej, brzuch 19 cm mniej, biodra 11 cm mniej,klatka piersiowa 12 cm mniej :)

Zawartość tkanki tłuszczowej spadła z poziomu 37% do 30%.

A tutaj kilka słów od Pani Pauliny:

"Zgłoszenie się do Pani Kasi było najlepszą decyzją w 2014 roku!!
Dla mnie bycie na diecie nie jest niczym szczególnym, od  kiedy pamiętam walczę z kilogramami. Jednak teraz było o wiele łatwiej. Jadłam smacznie, dużo, jednak  inaczej. Organizm przyzwyczaił się do systematycznych posiłków i nowych smaków. Gotowanie obiadu nie zajmuje więcej niż pół godziny więc nie jest to utrudnienie, a jedzenie jest tak pyszne, że śmiało mogę polecać aby w taki sposób żywiła się cała rodzina. Po kilku spotkaniach z Panią Kasią i po jej usilnych staraniach by człowiek wynosił z tych spotkań trochę wiedzy:), śmiało mogę powiedzieć, że zmienia się świadomość człowieka jeśli chodzi o żywienie. A do tego wszystkiego dodam, że jest to bardzo sympatyczna i żywiołowa Pani, którą cieszą dobre rezultaty u swoich klientek."

Paulina

Oczywiście z Panią Pauliną jeszcze się nie żegnamy, współpracujemy dalej, oby z równie dobrymi wynikami.

3 komentarze:

  1. Wspaniale patrzeć na takie przemiany :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no.. Pani Paulina powinna być z siebie dumna! Piękna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dumna i to bardzo :) podejrzewam, że Pani Paulina również :)

      Usuń

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger