piątek, 9 stycznia 2015

..:: Ala pina colada, without % ::..

Co ja poradzę, że ostatnio mam fioła na punkcie koktajli :) polubiłam je bardzo min. dlatego, że można je szybko przygotować a przede wszystkim można łatwo skonsumować w pracy ;) Próbowałam już miliony koktajli i w zasadzie nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz odnalazłam coś co mogłabym pić litrami :D Pina colada, bo o niej mowa to po prostu niebo w gębie. Bardzo przypadła mi do gustu, może dlatego, że ananas jest jednym z owoców, które uwielbiam. Mam nadzieję, że Wy również lubicie ananasy. Mogę przytoczyć Wać milion powodów, dla których powinniśmy je spożywać, ale wymienię tylko kilka najważniejszych:
- zawiera enzym bromelinę, która ma zbawienne działanie dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy - przyspiesza przemianę materii. Największe jej stężenie znajdziemy w świeżym owocu
- obniża ciśnienie krwi i zapobiega powstawaniu zakrzepów 

Składniki na 2 porcje:


1 banan
6 plastrów obranego świeżego ananasa (ok.480g)
mleczko kokosowe Bio (o obniżonej zawartości tłuszczu) 300 ml
listki mięty
kostki lodu

Przygotowanie:

Ananasa obieramy i kroimy w kosteczkę, wrzucamy do blendera i miksujemy. Następnie dodajemy banana oraz mleczko kokosowe i listki mięty, na koniec lód i ponownie miksujemy. Gotowy koktajl przelewamy do szklanek.

Wartość odżywcza 1 porcji ok.400 ml

Kaloryczność   491 kcal
Białko  4,9 g
Węglowodany 44 g
Tłuszcze 58,9 g
Błonnik 3,9 g


WAŻNE, aby koktajl wypić zaraz po przygotowaniu. Im dłużej stoi, tym bardziej ananas wchodzi w reakcję z mleczkiem i powstaje nie smaczne coś :)

1 komentarz:

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger