poniedziałek, 2 grudnia 2013

O mnie

Katarzyna Rajewska (Sawicka) - dietetyk, propagator zdrowego stylu życia z zawodu oraz pasji.

Jestem absolwentką jednolitych studiów magisterskich oraz licencjackich na kierunku DIETETYKA Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. To tutaj mogłam znacznie poszerzyć swoją wiedzę w temacie zdrowego żywienia, dietoprofilaktyki oraz zdrowego stylu życia.

Uwielbiam wyjaśniać ludziom, jak bardzo ważnym zagadnieniem w Naszym codziennym życiu jest dietetyka. To co spożywamy na co dzień, determinuje Nasze zdrowie w przyszłości.

























 Ponad to lubię eksperymentować w kuchni, tańczyć i być inspiracją dla fotografów ;)


Jeśli masz jakiekolwiek pytania, związane z tematyką bloga, napisz do mnie panidietetykplock@gmail.com


Pamiętaj!

Kopiowanie treści i zdjęć jest monitorowane.Wszystkie teksty oraz zdjęcia są mojego autorstwa. Jeśli chciałbyś je wykorzystać, skontaktuj się ze mną.Kopiowanie i rozpowszechnianie treści i zdjęć bez zgody autorki zabronione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger