wtorek, 26 grudnia 2017

Depilacja laserowa - czy warto inwestować?

Dzisiaj post mało żywieniowy,  ale postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami po depilacji laserowej, ponieważ coraz więcej osób zastanawia się nad jej wykonaniem, a obecna pora roku jest idealnym czasem na jej przeprowadzenie.
Swoją przygodę z depilacją laserową zaczęłam w grudniu 2016 roku. Wybrałam się wtedy do nowego salonu sieci Laser DeLux w Płocku. Na miejscu, podczas obszernego wywiadu zdrowotnego, pani kosmetolog rozwiała moje wszelkie wątpliwości oraz dokładnie opowiedziała o samym zabiegu. Podczas pierwszej wizyty, sprawdziłyśmy, jak moja skóra zareaguje na laser (dopiero po wykonaniu testu można poddać się zabiegowi). Okazało się, że na szczęście skóra dobrze zareagowała na działanie lasera, więc spokojnie mogłam umówić się na serię zabiegów.  Laserem potraktowałam całe nogi. Efekt był widoczny już po pierwszym razie (dodam, że mam jasną karnację i ciemne włosy, co daje idealne połączenie dla efektywności lasera). Łącznie wykonałam tylko 3 powtórzenia, ponieważ w międzyczasie udało mi się osiągnąć stan błogosławiony :) (a zabiegi wykonywane są w kilku tygodniowych odstępach czasu). Muszę przyznać, że moje sceptyczne podejście do tematu znacząco się zmieniło, ponieważ już po tych kilku powtórzeniach efekt był w miarę zadowalający. Na pewno, jak tylko będę mogła poddać się na nowo zabiegowi, wykonam jeszcze dodatkowe 2-3 zabiegi, aby efekt był w pełni satysfakcjonujący :)
Zazwyczaj do osiągnięcia pożądanego efektu należy wykonać około 6-7 powtórzeń, co niestety jest dosyć dużym wydatkiem finansowym. Jednak biorąc pod uwagę to, iż moje włoski odrastały po tradycyjnym goleniu bardzo szybko, to niestety pieniądze przeznaczane na pianki do golenia czy maszynki również nie były małe. Możecie powiedzieć, że przecież istnieją jeszcze inne formy depilacji jak np. wosk, depilator - moja skóra niestety ich nie toleruje, co objawia się strasznym stanem zapalnym i wrastaniem włosków pod skórę. Po zastosowaniu lasera problem z wrastającymi włoskami odszedł w zapomnienie. Warto również dodać, że pojedynczy zabieg na całe nogi trwa około 1 godziny. Wszystko zależy od tego, jaki mamy próg bólu, czy potrzebne są przerwy między kolejnymi strzałami. Dla mnie depilacja laserem light sheer duet nie była bolesna - strzał wiązki lasera porównałabym do lekkiego ukłucia szpilką (przy każdym kolejnym zabiegu odczucia były jeszcze słabsze, z uwagi na mniejszą ilość włosów). Dodatkowo chłodzenie depilowanego miejsca podczas zabiegu również pomagało w zniwelowaniu jakiś nieprzyjemnych odczuć. Zaraz po zabiegu skóra była lekko podrażniona, ale w przeciągu kilku godzin wszystko wracało do normy. Zazwyczaj po około 2 tygodniach rosnące włoski wypadały, a skóra była gładka bez żadnych podrażnień. Po każdym zabiegu odrastało coraz mniej włosów, a dodatkowo nie były to już te same twarde, podrażniające skórę włoski. Fajne jest to, że kosmetolog dobiera indywidualnie dla każdego parametry lasera, tak aby efekt był jak najlepszy. Pamiętajcie również o tym, aby zwracać uwagę na to, jaki rodzaj lasera oferuje salon kosmetyczny - często zamiast laserów diodowych, salony korzystają z urządzeń IPL - które wykorzystują intensywnie pulsujące światło (z doświadczenia moich koleżanek wiem, że jest to metoda mało skuteczna).
Ponieważ zabiegi depilacji laserowej nie należą do najtańszych, rozglądajcie się za salonami, które oferują programy lojalnościowe. W salonach sieci Laser DeLux można naprawdę zaoszczędzić trochę grosza, ponieważ oferują oni spore rabaty na kolejne zabiegi. Ja jestem bardzo zadowolona z zainwestowanych pieniędzy.

UWAGA!
Przed zabiegiem depilacji laserowej musicie pamiętać między innymi o tym, aby:

- skóra nie była opalona
- nie używać depilatora, ani wosku na miesiąc przed planowanym zabiegiem
- musicie poinformować kosmetologa o wszystkich przyjmowanych lekach oraz suplementach diety, ponieważ niektóre z nich mogą zdyskwalifikować was do wykonania zabiegu

Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące depilacji laserowej, śmiało piszcie.

Na koniec mam świetną wiadomość dla osób z Płocka i okolic. Podczas ostatnich odwiedzin w Laser DeLux w Płocku, wspólnie z Eweliną Majchrzak – właścicielką salonu wpadłyśmy na pomysł, aby ogłosić specjalnie dla Was konkurs. Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim na pewno Wasze noworoczne postanowienia. Może jednym z nich będzie zwrócenie większej uwagi na swoje ciało, zadbanie o skórę, w czym oprócz zdrowego żywienia, mogą pomóc różnego rodzaju zabiegi. Wygrana w konkursie na pewno ułatwi Wam zadbanie o Waszą skórę. Obserwujcie mój profil na fb, ponieważ niedługo zamieszczę tam szczegóły dotyczące konkursu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Make life healthier , Blogger